Random sayings from a random mind

Men nu har jag ju inte bloggat på fem dagar o_O
Jag som skulle vara duktig ett tag.

Idag skulle vi ha geografiredovisning, men läraren var sjuk (fick jag veta ett antal gånger :D) Det var ju trevligt för att jag skulle bara ha kommit till skolan för det då för att jag skulle ha fått antibiotika för bihåleinflammation, men jag hade inte ont i huvudet så det behövs inte just nu iaf. Kanske sen. Igår däremot hade jag så ont i huvudet att jag inte kunde röra på huvudet eller ögonen, det var när jag väntade på bussen, med treo gick det över.
Sådär bara för intresseklubbens skull ^^

Jag är i mitt esse när jag får klaga har jag märkt, men.. Vem är inte van vid det?

Om det är nåt program på tv som suger är det Våra värsta år samt Våra bästa år. De programmen är på botten av näringskedjan. Speciellt våra värsta år, där är ju alla helt körda i huvudet!

Jag ska börja om från början med mitt hår. Jag ska fanimej raka av det. Det är som när man försöker förbättra nåt och det blir bara värre och värre..

Fan vad jag har tråkigt.. Jag måste skaffa ett liv. Alla andra verkar ha ett liv 11.38 på dagarna. Jag kan börja kladda med lera! Som de gör i den där filmen Ghost som suger ännu mer! Jag kan sitta i ett enormt rum för mig själv och vara sådär.. sån där.. som hon är, lite smånördig, och hlet plötsligt sitter det en död jävel bakom mig och förstör min lera! Fan vad den filmen är dålig..

De flesta filmer suger, men det kan ju vara bra; då har man nåt att klaga på. Det är alltid bra. Att klaga.
Jag hatar lyckochansen! Men jag tycker om sommarlov.. Fan jag måste skaffa jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback