Ta första bästa thing du hittar och börja klaga

Min disciplin havererar! Det kan mina principer också göra ibland...
Jag måste skriva ett CV, men jag tar aldrig tag i det, jag ska göra det i helgen iaf tror jag. Nej jag tror inte, jag måste. Sen ska jag dela ut det. Det är en plåga att överleva sommaren som jag inte ens har några planer för.. Eller har jag? Nej det har jag ju inte.. Jag kommer fastna i Östhammar och hänga inomhus på balkongen flr alla andra kommer redan ha planer and I will be all alone...

Iaf.. Om vi ska byta ämne till något om möjligt ännu mer tråkigt... Skolan..  Vi hade geografiredovisnin om vatten, det kändes bra, typ bara för att vi inte var helt perfekt förberedda, jag tror att det funkar bäst för mig om det är lite vagt förberett bara.. Det är alldeles för tråkigt att prata om skolan för att det ska vara lite intressant ens.

Ok, annat då? Att allt ska kosta så mycket hela tiden! En massa utgifter som jag inte kan betala för att jag måste spara månadens studiebidrag till slutet av februari :/ jag kommer inte ha några pengar alls i Åre (och nej, jag är inte bortskämd! vanliga medelsvenssons kan också åka till Åre) Och det är jobbigt.

Sen alla modebloggar också? Vad är det med dem? Ok om det finns några som har nån slags utbildning och är lite halvt kända men hela sverige behöver inte blogga om vad fan de har på sig om dagarna?! "dagens outfit består av slitna urtvättade mysbyxor från intersport, boxarlinne med färgfläckar på sig och några hål i sidan och trasiga gympaskor"
Gud så intressant, ge mig detaljerna också snälla? Och btw, jag vill inte veta vad du har i badrumsskåpet. Och om jag ogillar dem så mycket så ska jag undvika dem, right? Jo det råkar vara lite svårt när typ varannan blogg man går in på handlar om mode.
Ok om man bara berättar lite smått om vad man är intresserad av och kommer med lite nya grejer men alla behöver inte leka experter om elisabeth ardens eight hour cream och låtsas att det är värsta nya grejen, tro mig, vi alla har hört om den! Ett antal gånger de senaste hurmångaår?
Om alla bloggade om vad de tänkte på istället skulle det bli så mycket roligare, det skulle bli individuellt, och om modebloggarna nu måste existera för att hålla balansen mellan himmel och helvete så skriv inte bara som alla andra! Kom på nåt eget! Mode with a twist typ..

Typiskt mig att klaga på andra va? Det gör jag ju inte i varenda inlägg XD 
Kanske borde ha dagens complaint? Eller klaga, with a twist kanske?
Jag kommer bli en sån där tant som sitter och muttrar för sig själv om livets plågoandar.. jag kanske är gammal i förtid iofs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback