Utfyllnad

Idag var det lite fler som hade kollat min blogg av nån anledning.. Kul.

Idag ska Corny komma hit och vi ska fira mini-nyår eftersom hon inte kunde på nyårsafton. Det ska bli kul.

Nu ska jag äta frukost eller nåt dylikt, kaffe iaf. Och apelsinjuice. Ett väldigt fascinerande ämne, eller hur? Cornelia kommer om en timme så jag kanske ska ta tag i att fixa till lite.
Nu lyssnar jag på The days grace - Never Too Late, den är bra. De påminner om Nickelback. Det är typiskt att alla ska påminna om varandra, MCR t.ex. påminner om the Used vilket är ett välkänt fenomen. Panic! at the Disco påminner om Fall Out Boy extremt mycket. Sen var det ett band till som påminde om dem, men jag minns inte vilka.

Så nu kanske jag ska.. Göra nåt. Städa.

Mina rutiga flanellshorts ger mig lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback