Back in business

Jaaaaaaaaa!! Min blogg funkar igen! Mer tack vare bra kundservice på mailen än här :/

Nu ska man ju kanske komma på nåt bra att blogga om också, jag vet inte nåt just nu, men det känns som om jag borde utnyttja att den funkar igen, så det blir nog lite dravel bara.

Idag är jag på bra humör, det är skönt, för det har ju gått lite upp och ner. Det är lugnt för mig, men jag vill inte att andra ska råka ut för det, men nu är jag som sagt glad och det håller nog i sig för att NU ÄR DET VÅR! Och jag kände vårsolen när jag var ute ^^

När jag kom hem åt jag choklad i en sån där stor kartong som bara står i kylen, nej det var inte alla XD nu ska jag övertala pappa att köpa pizza så jag får chickybits och pommes frites. Antingen är jag en vandrande fettmaskin eller så tar jag igen veckan.. Jag ska gottgöra all skit imorrn typ, jag får gå på promenad, då brukar det lösa sig.

Jag vill ha frukost, croissant med jordnötssmör och sylt ^^ det skall förtäras någon dag minsann! Och vad var det mer? Juice till?

Kommentarer
Postat av: sanne

varm choklad ska du dricka! ;)

2007-03-09 @ 18:17:51
Postat av: LALALA

jepp juice ska vara till! färskpressad apelsinjuice:B (du vet ju vilken smiley det är^^)

2007-03-10 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback