Dagens I-landsproblem

- Detta är ett specialinsatt blogginlägg gjort för den tillfälliga MSN avbrottet, texten uppdateras löpande -
(Nej det gör den inte, jag skojar bara)


Det som inte får hända har hänt. Vår generations största mardröm upplevs kollektivt i denna stund.
MSN funkar inte.

Nu tycker jag att vi alla ska ta en minut och fundera och reflektera över det hemska som inträffat, vad ledde till den här stunden? Gäller detta alla? VARFÖR händer detta?
Att MSN går under tillfälligt är nog den största isoleringen som finns bland ungdomar idag...

Det är en underlig tanke, att ingen skulle vara inne på msn just nu. Tänk om det verkligen är helt dött?
Det roliga är att jag tror att jag och Gustaf pratade om det förut, tänk om msn skulle sluta funka? Hela världen skulle gå under. Och nu har det hänt! Vi är nog profeter.
Jag var ju inne på msn tills jag råkade trycka på avsluta, sen funkade det inte igen.

Det känns som att jag behöver förtydliga att jag inte riktigt är seriös, lite seriös, visst, för msn är lite beroendeframkallande, men just nu har jag inget bättre för mig så jag tänkte, let's blogga about it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU MÅSTE BLOGGA=O

2007-04-04 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback