När ögonen nästan är stängda

Åh vad jag kom på nåt bra att blogga om idag.. Ingen aning om vad det var dock.. Jag säger det till mig själv hela tiden, eller nej det ä ju inte så att jag går runt och pratar med mig sådär.. eller jo.. men bara med folk.. Var var jag nu då? Jag är fan ett snöre. Ja, jag ska skriva upp saker som jag kommer på att blogga om.

Idag är det vår och blaaaaahablaaa, jag tror att alla har fått in själva att det är vår, de flesta verkar ha ett eget intryck av det, helt onödigt att skriva.

Jag har.. vad har jag..
Vi ska hålla på med ett fördjupningsarbete i religionen och det går åt helvete, jag har jättesvårt med det av nån anledning, antagligen övertolkar jag allt så att det blir svårare än vad det är, men det känns inte som att det kommer gå bra i alla fall.
Bara sådär för informationens skull liksom.

Just fan, jag fick ju jobb idag! Extrajobb på Coop på Gränby centrum! Amanda fick också jobb där! Flyt man kan ha alltså.. Det ska bli kul.
Faktiskt, jag är bara för trött för att låta entusiastisk.

Kommentarer
Postat av: sanne

Stämmer nog, men när man tänker efter så låter uttrycket ju lite kul ;p

2007-03-13 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback