Take a breath

Jag vill kunna spela piano.. Det ska jag lära mig nån gång, sen ska jag ha ett piano i nåt harmoniskt rum och spela en massa Damien Rice låtar.

Jag åkte direktbussen hem idag, jag trodde itne att det funkade med skolkort, men jag chansade och frågade och det var inga problem alls. Det var jätteskönt för det var helt tyst och vi stannade inte en enda gång, heheh det var typ dagens lyckomoment.

Jag kanske borde gå upp i mitt rum som för närvarande är väldigt harmoniskt? Fast nu är det ju mörkt ute iofs..
Det är nåt med solnedgångar, de är så.. jag vet inte, de är speciella iaf, påminner om låten How to save a life av the Fray av nån anledning, det finns ingen koppling egentligen, bara samma känsla.

Egentligen finns det en massa saker att göra, typ religionen, samhällskunskapen, engelska eller spanska. Det är  bara att välja. Men det tänker jag inte göra, eller kanske spanskan då för den är till imorrn, sen gör jag engelskan och religionen på söndag och kanske samhällskunskapen imorrn då.. Jag har för mig att man kunde lämna in den på måndag.
Intressant värre liksom.

Jag är trött på mitt horoskop, den verkar vara emot mig på nåt sätt, även när det handlar om positiva saker, den är fientligt inställd mot mig. Jag ska ta reda på vilken tid jag föddes och kolla med det istället.

Helt meningslöst inlägg som avslutas med den där låten som jag inte alls har tjatat ihjäl alla med redan..
Men lid då förfan..

Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
Some sort of window to your right
As he goes left and you stay right
Between the lines of fear and blame
And you begin to wonder why you came


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God he hears you
And pray to God he hears you


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life


As he begins to raise his voice
You lower yours and grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones you've followed
He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback