Nu ska jag bara komma på en rubrik

Jag blir arg på uppsalahem, om man ska ha en lägenhet måste man först stå i kö i 75 år, sen om man väl har stått i kö i 75 år och söker en lägenhet får man bara hoppas på att nån som har stått i kö i 75 år och en dag inte anmäler intresse, då är det kört! Man ska ha en jävla massa tur. Vem ska man behöva -censurcensur- för att få en lägenhet?!?!
Det enda som finns sen är ju ghetton och allt utanför uppsala, man har ju inga möjligheter om man ska hyra en lägenhet!
Jag är en sån där obstinat ungdom som vill ändra på hela världen för att allt är ju fel. Nej jag vill bara ändra på uppsalahems system. "Jag vill ändra på uppsalahems system" Jag kan ju lika gärna börja pensionsspara. Jag borde vara med i den där reklamen, den där som går lugnt och fint ner i poolen..
Vanliga ungdomar i dagens samhälle vill ändra på normala saker som.. priset på.. skivor! Och nedladdningsprogram och sånt, men jag vill ändra på uppsalahems system.
Jag är en tant, no doubt about it.

Snart är det sommarlov också men det känns inte som det, därmed inte sagt att jag inte ser fram emot det (H)




Kommentarer
Postat av: ANONYM FFS

JAG HETER GUSTAF ÄR DET OKEJ OM JAG ÄR ANONYM NÄR JAG SÄGER ATT DIN BLOGG ÄR BÄST!?

2007-05-08 @ 10:48:17
Postat av: sanne

ska du flytta eller?

2007-05-10 @ 17:01:01
Postat av: Amanda

HAHAHAH DU ÄR SÅ JÄVLA SKÖN!

2007-09-02 @ 00:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback