"det mörker du ser gör att stjärnorna syns lite mer"

Jag tror att spaghetti och köttfärssås är min favorite dish. Det är till och med gott att äta när det är relativt gammalt och mikrat i en glasslåda klockan halv tio på kvällen.
Det tar bara fem minuter att äta!

Och jag är snygg, japp, you heard me. Självförtroendet gillar nya tröjor och återfunna skor.
Jag och min jacka har funnit varandra, men vi får se hur länge det här förhållandet varar, vi är alla medvetna om hur rädd jag är för att binda mig.

Jag och amanda är pannacottamasters. Jag har basunerat ut det över hela världen tror jag, men det tål att sägas igen. Det blir en bra affärsidé tror jag.

Jag kollar på OC, det är en fin serie^^

Kommentarer
Postat av: sanne

haha javisst! XD

2007-12-15 @ 08:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback