Disken kommer alltid först.

Jag är så trött så att, ursäkta men vafan ska James Bond vara så cliché att han står och hånglar med en brud på en balkong med FYVERKERIER bakom sig för? Det är fult! Och det stör mig! Som så mycket annat idag, jag har pms. Men det är inte mig det är fel på, nej nej, det är alla andra. Och vad är det egentligen som är fel? Sen när barkar världen åt skogen? Vissa saker är som apokalypsens tecken. Kan det inte finnas lite lycka? Måste den stora depressionen drabba oss alla??

I alla fall, som jag sa, så är jag trött. Så trött så att jag känner att jag somnar här och nu. I denna soffa.
Och jag vill inte gå till skolan imorgon, jag vill inte ha hästtänder som förstör fina höstbilder!
Jag vill ha en fickplunta! Det är vad jag vill ha, så ska jag gå runt och ta en sup så fort nåt går åt fanders eller stör mig. Kan jag sluta vara hormonell? Det räcker nu liksom.

Jag ska flytta till Las Vegas och spela poker. Men först måste jag diska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback