Gimme some serious shit

Jag kan inte släppa hur skönt det ska bli med lov, jag insåg ju idag att det skulle börja, egentligen, på fredag. Då blev jag glad. Fast tråkigt att jag jobbar på lördag bara, men bättre än om jag skulle jobba torsdagen på lovet.
Jag ska sova, så sjukt länge, och inte göra så mycket. Sen ska jag sluta att tycka att det är jobbigt att gå till skolan.

Här är det en massa barn, som gråter hela tiden. Eller nej, ibland, det är inte konstant. Mer som tortyr, kontraster.

Om de bara var lite tysta skulle jag vara nöjd.

Jag måste hitta en grej, nåt som man kan fokusera på. En hobby! Det har jag tjatat om länge vet jag, men jag tror att det skulle vara bra.

Kommentarer
Postat av: SANNE MED STORA BOKSTÄVER IKVÄLL

HÖSTLOOOOOOOV :D :D

2007-10-27 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback