Hej sven!

Jag skulle bara vilja sammanställa ett protokoll för tidigare uttalanden idag.

"Jag står böjd över köksbänken och hetsäter bruna bönor. Verkligen kastar i mig för att det är en sån konstig vinkel." Det var dagens tantsnusk!
Hahahahah träningsvärk från skratt imorrn xD
Men kul att jag höll på skriva "träningsVERK" igen! Vad fan hände med svenskan liksom? Nejnej, låt oss försumma vårt modersmål. vaddå "oss", nu drar jag med mig folk i fallet också, skyll inte på huuuugo!

Vi ska till New York! Fatta vad coolt, vi kommer ha så jävla kul, aight Gustaf? Jag ser fram emot det som fan *aw


Det är intressant när man tänker på folk som transporterar sig själva, alla tycker att de äger vägen, speciellt utmärkt är kampen mellan "fotgängare" och "cyklist". Det blir som ett krig, ett gängbråk, där vem som helst kan råka illa ut. Det är djungelns lag som gäller på vägarna.
Bara för att alla som cyklar tycker att de kan fara fram i hundranittio och kasta sig in i barnvagnar och allmänt ta upp hela vägen och köra in i mig för att jag råkar ta upp tre och en halv millimeter av deras precious gräddfil genom livet. Gå av cykeljävlen och inse att du kommer komma försent i alla fall damnit!
Jag kommer med största säkerhet svära åt "fotgängare" när jag nån gång cyklar på dem.

Bananer är fina djur!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skenheeeeeeeliiiiigheeeeeeeeeeet

2007-10-11 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback