hey hoe let's go

Ibland går det bra, ibland går det mindre bra. Det är så det är.
Nu lyssnar jag på regnet, inne i mitt rum för jag har trådlöst internet! Det tråkiga är att regnet snarare låter som ljudet från en pissoar, för jag har ett tak nedanför mitt fönster. Men vafan, man får göra det bästa av situationen, vatten som vatten.

Så var det väl inte så mycket mer att säga om det då. Jag har gammalt naturgodis från innan Tunisien, och praliner från i somras, jag har en fetish om att inte kasta saker tydligen.. Jag känner ju att jag kommer bli sjuk hahaha
Justfan, vi har ju franska tills imorrn..

Kommentarer
Postat av: sanne

jag har också trådlöst internet!

Postat av: Sofie

vi är fett bra!

2007-10-21 @ 03:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback