Jag hatar uttrycket "hey hoe let's go"

jag vill sova i min säng, nu. Men nejnej, det är ju halloweenfest! En massa barn som springer omkring, och de ska sova i min säng. Okej, jag förstår principen, de är tre barn och behöver en större säng, men yay, jag har ju bara varit borta sen i helgen..

Det kliar i min hårbotten och jag vill slita av mig håret. Tangentbordet är ett återkommande problem. Ungjävlarna låter och jag vill kasta ut dem allihopa och bara känna tystnaden. Min dator kan ta sig nånstans, den kommer jag också kasta ut inom en snar framtid.
Kan folk sluta skriva fucking essäer med formellt språk (ja, jag vill skriva "språk" inte "sork") om vad de gör på dagarna under bilderna? Jag skiter i vad ni gör på dagarna, jag vill ha tacos.
Nej det vill jag inte. Men jag ska äta ändå.

Är inte förresten MSN Nöje där det händer för alla som känner att de är lite mindre bra på att stava? Det är fint, hur sånt språk kan vara seriöst. Jag blir äcklad.

MEN SLUTA SJUNKA DJUPARE I FÖRDÄRVET! gaaaaah

men ge mig mcdonalds, jag ska bo där. I fritösen.


Kommentarer
Postat av: sanne

jag vill också ha tacos. fast mest av allt vill jag ha ett JÄVLA LOOOV.

2007-10-31 @ 22:21:51
Postat av: Anonym

Hon kunde VERKLIGEN säga att hon uppskattade tystnad...

2007-11-02 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback