Let me take you there

Jag förstår inte allas behov av granatäpplen. Bara för att de är på extrapris ska man handla femtio påsar fulla med dem för att det är ju billigare, och det är en framtidsinvestering.
I vanliga fall är det fan ingen som köper dem, eller iaf väldigt sällan. Men  nu, nu minsann kommer de fram och ska ha granatäpplen! Det går inte för sig när det är vanligt pris, nejnej, för vad ska man ha granatäpplen till då?
Jag ska aldrig framtidsinvestera.

Haha när jag åkte buss hem märkte jag att jag snarkade till en gång! Det var så jävla fult, och alltid när jag gör sånt blir jag paranoid och inbillar mig att det lät mycket högre och värre än vad den gjorde, typ att hela bussen måste ha hört det fruktansvärda avgrundslätet och sitter och undrar vilket odjur som kan åstadkomma något sånt. Ljudet liksom ekar i huvudet och utvecklas till.. nej jag vet inte. Men det är som att.. andas högt som väldigt många i min klass verkar ha traumatiska upplevelser om. Speciellt då på bussen.

Jag ska göra kaffe eller te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback