Nedräkning

Det är lördag och klockan är 08.24 för tillfället, om en minut är det en kvart kvar tills jag måste gå till bussen. Nu alltså.
Bussen ska ta mig till mitt underbara jobb där jag ska spendera nio timmar i väntan på friheten. När friheten behagar att infinna sig ska jag springa fortare än jag nånsin gjort förut, snabbare än ett lejon i parningstider, eller så tar jag kanske bussen, ner till stationen, för det går ett tåg 17 minuter efter jag har slutat. Jag kan ju säga redan nu att loppet är kört och att jag istället kommer få ta 21.17 tåget och vara framme alldeles lagom till att alla är trötta och vill sova^^
Förhoppningsvis blir det inte så, men i vilket fall som helst ska det bli fett kul. Vi fem utan den femte liksom, det kommer bli asnajs (H)

Nu är det elva minuter kvar tills jag ska gå. Jag har fortfarande inte borstat tänderna, det borde jag göra. Men nu dricker jag té.

En sak; när man beställer té, låter inte det väldigt fult? "Två té, tack." Det låter jättefult. "En té, tack."
Vad ska man säga? "En kopp té, tack." Men då låter det som om man bara ber nån att göra té, inte för att det står på menyn..
Det är samma sak som att siffror är fula.

Nej nu är det åtta minuter kvar, jag ska borsta tänderna!
SO long

Kommentarer
Postat av: sanne

Vart åkte du?

2007-09-16 @ 19:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback