Did I hear someone say jetlag??

Jag är så trött så jag blir vindögd.. Det känns som det iaf, och då har jag till och med sovit i fyra timmar på eftermiddagen!  Och jag har fortfarande lock för örat, ibland gör det ont också, det är ju kul!

Nu har jag en film som jag har köpt, men den funkar ju inte på min dvd¨som uppenbarligen inte är regionsfri, jag vågar iofs inte titta på den ensam iaf haha, wrong turn 2, jag älskade ettan.

Och jag har fortfarande inte lagt upp bilder på New York! Men eftersom jag vill photoshoppa alla innan så lär det ta lite tid.. Jag vill ju åka tillbaka nu!

Jag är för trött för att tänka ordentligt haha.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: typ choklad, banan, vanilj och hallon =)

Postat av: Debbie

haha, låter som att sova blir bra då ;)

2008-04-07 @ 15:27:20
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback