Toapapper med stolthet

Två tjejer ~20 står och packar sina varor. Den ena tjejen har bara köpt toalettpapper och en filmjölk.
Tjej 1: Åh nej, jag glömde köpa en kasse!
Tjej 2: Men du har ju bara två varor, du kan ju bära dem...Det är inte långt hem juu?!
Tjej 1: Aa, men asså jag måste köpa en kasse, jag tycker det är pinsamt att gå med ett paket toalettpapper så här offentligt!
Tjej 2: Aa, asså jag håller med, det är ju jättepinsamt!! Köp en kasse, man vet ju aldrig vem man kan träffa på...

Tjuvlyssnat


Alltså, vad är grejen med att tycka att det är pinsamt att gå hem med toapapper? Varför har det blivit ett så hett ämne just nu? Visst, jag förstår principen med att det skulle vara pinsamt men.. vafan kom igen, nu ska jag gå och köpa största paketet toapapper som finns, och bära hem det. Med stolthet.

Kommentarer
Postat av: Ditt Hat

That's right! Fight the power! Vi kan köpa ett sånt där flak med toapapper och bära hem det tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback