Jag är... Positiv?

   Jag har börjat träna! Jag fick ju mitt gymkort förra veckan och idag gick jag upp klockan nio, åt gröt, en macka och drack juice innan jag cyklade iväg till Nautilus och tränade i en och en halv timme! Det var kul och det kändes skönt att träna, fast egentligen vet jag inte hur hälsosamt det är för mig egentligen, av alla dessa år jag inte tränat har jag en massa endorfiner som bara vill spränga sig ut så fort jag tränar så jag blir hysteriskt glad och tycker att allt är jättekul. Det är en intressant känsla.
   Imorgon ska jag träna igen efter skolan, samt på torsdag innan skolan, schemat är underbart!

(Ursäktar för positiviteten i detta inlägg, beror endast på endorfiner)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Dumma dig.

Nu kommer du bli värsta nyttig och lämna mig! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback