Medan jag sov...

Jag kom hem häromnatten, vid tre kanske, satte mig vid datorn och gick intelligent nog in på msn. För det är ju bra att göra det klockan tre på natten när man är lagom glad i hatten. Men det gick väl bra, inga pinsamheter. Tyckte jag i alla fall, hoppas ingen motbevisar mig.

Sen var jag väldigt duktig när jag skulle sova, drack vatten och så, sen skulle jag ju äta en macka (utan pålägg) bara för att få i mig nåt, så jag släcker lampan, lägger mig ner och äter mackan. Vaknar på morgonen och är grymt törstig, och känner plötsligt att jag hann ju aldrig äta upp mackan, eftersom det som inte fanns i sängen fanns liksom.. kvar i min mun. Det kändes bra! Som att bakterierna hade ett litet paradis där bland mina tänder som de kunde odla sina små bakteriebebisar i. Jag borstade tänderna då.

Moralen med historien: Ät inte bröd när du gått och lagt dig.

Kommentarer
Postat av: Roos

hahaha!

2008-12-31 @ 13:40:36
Postat av: Romeo J.

DU ÄR BÄST.



///

Din Romeo.

Postat av: spiderchick

du måste köpa en smaktillsättning! dom är grymma! =)

2009-01-27 @ 09:30:43
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Emely

haha vad skon du ar.

antar att jag berattat nar jag vaknade upp bredvid en varmkorv MED ketchup.. pa kudden haha

hur lyckas man??

2009-01-29 @ 13:48:36
Postat av: Emmy

SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV du maste radda mig fran min sega jobb vardag. Jag ar en blogg noooord

2009-02-12 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback