Hon som inte kunde säga nej

Idag har varit en sugig dag. Jag har varit abnormt trött, somnat på lektionen, hållit på somna på väg till lektionen, ätit äckliga köttbullar, behövt träna, inte tränat pga tidsbrist, etc. Så jag var på väg hem, cyklandes som en annan idiot, för det är fan inte intelligent att cykla den här årstiden. Det enda det leder till är frustration i höjd med Muhammeds när berget inte kom till honom, och viljan att skjuta vilt i luften för att liksom straffa himlen för att det blåser. Alternativt kasta cykeln riktigt hårt i ett dike och stirra uppfordrande på det för att liksom kräva en ursäkt av den för att det är så jobbigt att cykla i uppförsbackar i motvind. 

I en sån stund när en säljare från Telenor ringer och vill sälja en mobil med abonnemang för 149 kr och blablabla är det klart att det inte är lätt att säga nej. Men varför skulle jag göra det när jag får 500 fria sms och gratis två första månader och sen en månadsavgift på 149 kr och på det två rätt najs mobiler?

God Jul, sade vi, och lade på.

Kommentarer
Postat av: Roos

TVÅ mobiler? :O

Postat av: sanne

du kan ge den andra till mig!

2008-12-18 @ 22:56:57
URL: http://sasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback