för här händer det ju inte så mycket.

Om det hade varit söndag hade jag kunnat säga "Vilken avskyvärd söndag". Men nu är det inte söndag så det var ju tråkigt.

Jag är i världens jävla mellanläge, jag är sjukt uttråkad, men jag orkar inte åka nånstans för att göra nåt. Iofs skulle jag väl inte åka nu, men tidigare orkade jag inte heller.
Jag har alltså gjort ingenting sen igår. Det var ett tag sen jag gjorde ingenting en helg. Jag lyckas alltid se värsta idyllen med att vara hemma en hel helg, men det är inte kul!
Och det värsta jag vet är att åka buss hem på söndagar. Jag hatar det.

Jag behöver flytta nu, då löser sig allt! Fan vad kul det kommer bli.

Det enda jag har gjort idag är att värma upp saker man kan äta och slänga dem efter tre tuggor (det känns fakiskt som att bönor och vinäger skulle kunna vara giftigt). Konsumtion är mitt mellannamn.
HE he he..

Kommentarer
Postat av: sanne

ibland är det skönt med helger där man inte gör så mycket :)

2008-02-02 @ 23:04:25
Postat av: Mandapanda

och som pricken på "i" eller pricken på moset så fick du stå och vänta en timme på bussen på söndagkväll! Som tur var kom du iaf fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback