Idioter!

Nu ska jag prata om bussar igen, jag älskar att prata om bussar.
Eller iaf människorna på busshållplatser.

Idag kom jag till busshållplatsen och ställde mig, och stod där ett tag. Och ett tag till. Sen vänder jag mig om, och vad ser jag då, om inte typ fem pers till som står på ett led med avstånd från varandra. Och jag har inte märkt dem förut!
Vafan är det förnåt? Vad ör det för fel på människor? Ska vi skaffa personliga busshållplatser så att alla slipper se varandra och då slippa invadera på ens personliga territorium?

Alltså jag ber inte om att vi ska ställa oss i ring och ha förtroendeövningar eller nåt, men man behöver fan inte bete sig som att det står lepra i pannan på folk.

Kommentarer
Postat av: Jessica Schön

Haha! Kan bara hålla med dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback