käksmärtor kan leda till hjärtinfarkt

Jag har ont i käken, betyder det att jag måste gå till tandläkaren? För jag hade en tandläkartid förut som jag missade, och jag har inte hört nåt av dem sen sist.. De kanske torterar mig om jag kommer tillbaka?
Fast jag är inte en sån där sugpropp som är rädd för tandläkare, så fram med borrhelvetet bara!

Just det, jag är inte rädd för tandläkare. För som det alltid är när det kommer på tal om vissa ämnen så ska ju alla ha såna svagheter hela tiden! Eller om man bara nämner att man kanske tycker att man ser lite dåligt, ja då ska ju alla andra se ännu värre, så man lika gärna kan gå ifrån konversationen och muttra om hur dålig idé det ens var att öppna käften från början, för nu är ju dan förstörd.

Nu vet jag inte ens vad jag pratar om längre, jag har ingen kontroll över mig själv när jag är uttråkad.

Jag har fortfarande ont i käken.. Jävligt ont, och NEJ du kan inte toppa det, så håll käft.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag är rädd för tandläkare, för det ända dom säger till mig när jag är där, är att jag har typ 120000 hål =/

2008-02-25 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback