Min livsfilosofi i ett nötskal

Det är alla hjärtans dag idag, och jag måste faktiskt reagera lite:
Vad är det för fel på alla jävla offer som känner sig utelämnade och ensamma en sån här dag? Varför är de så svaga i hjärnan att de inte förstår att det bara är att släppa det och gå vidare?
Det är en dag för guds skull! Som inte är gjord för att singlar ska hamna i fokus med all sin ångest och ensamhet, vafan var inte så jävla egoistiska, allt handlar inte om att man ska stryka alla stackars ensamma idioter medhårs, man måste väl få unna folk EN. DAG.
Och om det är så svårt så finns faktisk menlösa barnens dag till ert förfogande. 

Och vad är kraven om att man ska ta bort dagen? Ska man anpassa världen till dem som mår sämst? Ska man få göra nåt positivt nånsin utan att nån ska tycka att det handlar om förtryck, förtryck är en allvarlig anklagelse, det har ingenting med alla hjärtans dag att göra.
Och vad är det 30 % av sveriges befolkning mår sämre den här dagen.. Erkänn att ni bara har gått och väntat på den för att känna att er självömkan är berättigat, bara för att ni ska kunna skicka en insändare till aftonbladet och ge ris till alla kommersiella!

Och alla som är så himla stolta över att de kan stå för sin ensamhet men ändå fördömer det som kommersiellt (jag pikar inte dig sofia, du förstod vad jag menade^^) vad fan är det med er bitterhet? Låt det vara då, man behöver inte handla, det är inget tvång, och om du är svag nog att falla för grupptryck är det ditt eget jävla fel. Sure, jag är bitter, men herregud jag förpestar inte samhället med min masochism som går ut på att uttrycka på alla sätt och vis hur synd det är om mig!

SKÄRP ER FÖRFAN

Kommentarer
Postat av: manda

Och jag instämmer i att det inte finns några tvång!ta tag i era liv för faan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback