... för att jag MÅSTE komma på bussen först!

Nu ska jag åka till jobbet och vara där i sex och en halv timme. Det är ganska bra, för förut hade jag mycket sämre tider. Det hjälper att utpressa chefen.
Jag ska åka buss dit, det är också okej, för jag ska inte åka min vanliga buss. Jag känner att jag är på väg mot att inte klara den psykiska pressen med att åka buss längre. Vad har man för problem då? När man får psykisk press av att pendla?
Jag ska tala om att det är ett sjuhelvetes liv med att pendla! Det är jobbigt! Man lär känna människor på ett sånt äcklig sätt, speciellt min buss innehåller alltid samma människor, man vet hur de beter sig på busshållplatser, när de går på, var de sätter sig. Busshållplatserna är irriterande, det är läskigt när man ser en hög av 20 pers stå och kolla åt samma håll (det hållet bussen kommer ifrån) och stå och stampa otåligt för att kunna kasta sina glappande käftar åt dörren för att komma på först. Är bussen försenad blir det värre, då vill man bara gå och gömma sig.. Det är.. Passive aggressive olympics liksom (HAHA REMEMBER??) Slå ner folk istället..

NU MÅSTE JAG GÅ

Kommentarer
Postat av: sanne

det är aldrig kul att pendla, folk är idioter när dom ska åka buss.

2008-01-26 @ 18:38:11
Postat av: manda

SKA VI SLÅSS ELLER GÅ LUGNT IN PÅ BUSSEN?!

Postat av: Emma

Du skulle nog tycka om mina bussturer bättre :D

2008-01-30 @ 22:14:48
URL: http://litenstoremma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback