Samtal med cornelia om vitaminbrist

Sofie:
Jag såg en jättehäftig grej, jag har en sån där fläck på tungan! Utan smaklökar typ..
Cornelia:
Har du tänkt på att du kanske har vitaminbrist? Ät en frukt.
Sofie:
VA? NEJ!!
Okej jag kan ta en sån där brusvitamin..
Cornelia:

Nej!! fasta substanser är vad du behöver!
Sofie:
Men om jag tuggar den utan att blanda med vatten..?
Cornelia:

Brustabletter är sällan effektiva, du pissar ut de efter en kvart.
Sofie:
Jag ska tänka på saken..Jag vet inte ens om vi har frukt hemma...


Räknas sockerplanta som frukt?


Kommentarer
Postat av: Kristina

haha :'D

Postat av: Kristina

precis min humor^^

2008-01-13 @ 02:11:58
URL: http://darkestever.blogg.se
Postat av: Cornelia

Vad är en sockeplanta nu igen? ...Har inte jag frågat dig den frågan förrut? Och varför låter jag som värsta sjuksköterskan? :D Ich is boring!

Postat av: Roos

Haha, Sofie du är underbar! xD

2008-01-19 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback