Bloggdesign

Nu har jag fixat en massa roliga saker med bloggen med de där html-koderna, det är skitkul! Jag har gjort om ungefär fyra bloggar, bara den här helgen, och nu har jag lust att göra en ny blogg bara för att få designa den hahaha.

Jag brukar gå till bloggen ibland bara för att titta på den, sen går jag till de andra som jag har fixat också. Och tar åt mig av kommentarerna där det står "snygg design". Det är ganska lätt att göra mig nöjd.

"If life gives you lemons, just fuck the lemons and bail"

Kommentarer
Postat av: Roos

din blogg är skitsnygg!

Postat av: sanne

hjälp min blogg med!

2008-09-08 @ 21:02:01
Postat av: Sofie

Jag hjälper alla :D

2008-09-08 @ 22:22:57
Postat av: Emma

Sofie ska hjälpa en oteknisk Emma. Ska vi köpslå?

2008-09-08 @ 23:06:23
URL: http://litenstoremma.blogg.se/
Postat av: Roos

Hur har du gjort? Har du kodat själv eller gjort i PS och översatt till koder? Eller finns det ännu smartare metoder?

2008-09-11 @ 18:04:18
URL: http://litenros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback