Grannar

Jag älskar att ha grannar! I alla fall mina grannar, för de är tysta när jag vill det, jag har stört mig på dem kanske en gång, då var det fredag och jag skulle jobba på lördagen. Det är mitt problem. Men också när man drar nytta av att väggarna är gjorda av kopieringspapper! Det är då man kan få en av de roligare stunderna i sitt liv, som nyss till exempel, hör jag ljudet som antagligen kom ifrån något hårt och metalligt (lät det som) som kraschade. Några sekunder senare ett förbannat vrål "SATAN!!!" Från en väldigt arg man.

Det som är roligt är att jag har för mig att det ska bo en liten tant där...

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah, jag hör bara mina städa, spela musik eller ha sex! SATAN

2008-09-08 @ 22:33:08
Postat av: Cornelia

Det är bra att någon gillar sina grannar iaf!

Postat av: sofia

jag både gillar och ogillar mina grannar.

jag gillar dom för att dom har hundar.

jag ogillar dom för att dom är osociala och stänger av våran värme i huset

2008-09-29 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback